I guess I'm not as strong as I thought, all I can do is cry to You

2009-11-24@22:15:59
Julkonsert av NG-teamet på Vasaskolan idag, den var helgrym! Aulan var i princip fullsatt och de flesta verkade uppskatta konserten. Jag älskar att se det, hoppas teamet kunde så ett frö i någons hjärta!


Jag har fortfarande inte kommit ikapp sömnmässigt efter helgen, antar at jag stressar upp mig för mycket över ingeting igen, som vanligt alltså. varför är jag inte förvånad?
Vi spelade i alla fall klubbseriematch igår igen och vi krossade! 10-2 efter fem spelade omgångar (av sex) är inte fy skam!


Säsongsavslutning av House ikväll... varför måste det ta slut? Grymt avsnitt var det iaf, väntar redan på nästa :)

Nu ska jag försöka sova iaf
Kram



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0