Johannes tre och sexton

2009-11-05@22:19:11

Gick in i närkamp med snöblandat regn på hemvägen från skolan, kände mig som en mindre snögubbe men värre skulle det bli. Efter att ha ätit lunch gick jag ut med Jonna, var ute i ca 40 min och hann bli snögubbe flera gånger om. Fick dessutom prata med två underbara dagisbarn som blev nyfikna på Jonna :)

Ritade klart bilden idag, började i början av den här veckan men det tog tid, längre tid än vanligt. Har suttit och slötittat på TV med syskonen samt spelat spel. Kände inte riktigt för att gå ut på promenad, ganska förståeligt.

Är peppad inför helgen, det här känns bra! Otroligt kul att se fram emot något, man har liksom något att vänta på. Okej, min logik börjar lite smått försvinna nu när mitt huvud inte riktigt hänger med så jag hoppas ni har överseende med det. Tänkte dock inte skriva så mycket mer, mitt liv känns ganska enformigt för tillfället så det finns inte så mycket nytt att komma med.



Jag kan aldrig föreställa mig
Smärtan detta innebar
Men det förvandlade mitt liv
Det kan förvandla ditt

Jag är så tacksam
Han gjorde detta för oss
Offrade sitt liv och dog
Han gav oss livet tillbaka

Jag vet att hans kärlek är enorm
Och gjorde detta för oss
För att han inte vill förlora våra liv
Johannes tre och sexton



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0