One day chains once unbroken will fall down at your feet

2009-11-13@16:07:57

Så var det fredag igen, veckan har gått så sjukt fort och det har hänt så mycket att allt bara snurrar, positivt dock så jag ska inte klaga! Vi vann vår klubbseriematch i onsdags, alltid trevligt. Andra problem har klarats upp och det känns bra.



Håller på att råka ut för ett mindre nervöst sammanbrott för tillfället, kan inte förstå att jag gick med på det, jag vet dock att det är bra att ta steget, men ändå. Just nu känns det bara blä. Och sen allt det andra runt omkring också, har även blivit "förbjuden" att vara anonym, så den planen fick jag slopa. Bara att bita ihop och köra på. Ska bara "nervösa klart" först så jag slipper svimma när jag väl är där... Försöker tagga, tagga, tagga. Borde sluta tänka på det tror jag..



Nu ska jag jobba ett tag, vill bli klar så snart som möjligt så jag slipper stressa på söndag, vi ska fira Jenny innan vi åker iväg ikväll, sen smäller det............!!!




Och grattis till min lilla plutt som fyller 17 idag! <3





Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0