Blow a kiss goodbye to all the pain you hide

2009-10-15@18:38:07

I vilken ände ska man börja egentligen när ingenting verkar vilja falla på plats? Vilken pusselbit ska man ta tag i? Det är alltid lättast att börja med ramen, men när ramen väl är byggd måste man ändå till slut ta itu med själva innehållet och det är då allt kör ihop sig...

Bra undervisning idag och tack vare alvedonen klarade jag mig igenom den plus mötet jag var på efteråt utan större problem, nu måste effekten ha avtagit drastiskt för nu går det åt skogen... Snart läggdags för min del känns det som...


Fredag imorgon!! Först Bibelskola, sen hem och förbereda lite och sen har jag ansvaret för ungdomssamlingen i Pk, filmkväll står på schemat. Trevligt! :)




But anywhere you are
Is never too far away
There’s freedom from your scars
The mistakes that you’ve made
Forgiven
The memories erased
Baby, that’s the beauty of grace

Tell me what is love?
I’ll never hold you to
The things you may have done
You say you want new life
In My arms there’s mercy

So blow a kiss goodbye
To all the pain you hide

- The Beauty Of Grace, Krystal Meyers -



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0