Ett hjärta i fångenskap

2009-10-27@18:41:31

Var på stan med Emma idag. Köpte stövlarna jag tittade på igår, fixade även rött nagellack samt rött tyll till maskeraden på lördag. Ska ge mig på att sy kjolen någon dag på lovet, om jag får tid över. Känns som om jag bara springer runt överallt utan paus, men det ska nog gå, jag kan vara ganska envis när jag vill... Dessutom känns allt bra mycket bättre när jag har saker för mig, jag får inte så mycket tid till att tänka. Kalla mig feg som flyr på det sättet, men jag orkar bara inte ibland.

Sen kan jag ju bara som hastigast informera er om att mitt körkort fyller ett år idag. Tiden har gått så grymt fort, helt otroligt alltså. Var på körlektion med Jenny igår och då kom jag på det, det var faktiskt ett år sedan jag körde deras bilar sist, inte för att jag saknar dem, vi kom inte riktigt överens, men ändå. Tiden bara rinner förbi och man kan vara glad om man lyckas fånga ögonblick värda att minnas.


Vi hade även en fantastisk tjejkväll igår kväll. Jag kom lite senare då jag hade träning innan men tydligen var det planerat film, dess planer slogs dock omkull när vi dök djupare och djupare ner i ganska komplexa ämnen. Det var väldigt trevligt i alla fall, det får vi göra om :)


Did you ever know that you're my hero?

En sanning
Som öppnar alla lås
En sanning
Som räddar

Ett kors
Med alla livets nycklar
Ett kors
För liv

En man
Offrade sig för oss
En man
Av kärlek


Postat av: Justina

Vajer dikt!



Jo men du, jag skrev ett multi-mail till dig. Hoppas du orkar ta dig igenom det, hehe.:)



Kram

2009-10-28 @ 11:09:04
URL: http://justineeiscalling.blogspot.com

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0