Tack, du är mitt allt

2009-10-04@10:44:25


Har haft en bra helg, riktigt bra och jag ser fram emot Cross-förberedelserna idag också! :)
Igår kom kusinerna samt mormor och morfar på besök, väldigt trevligt, det var ett tag sen. Tårta blev det också :)

Runt 18 var jag och pappa i Korskyrkan tillsammans med mina Bibelskoleklasskamrater för fest. Kvällen började med fantastisk underhållning av The Singing Sisters and One Brother och sedan blev det alldans. Därefter blev det mingel samt mat och sedan var det lekar som gällde samt Singstar! En väldigt trevlig kväll :) Jag har en hel massa bilder! :)

När festen var slut gick jag till Jesusbussen och stod där till halv ett, tur att det inte regnade så mkt iaf, men det var inte lika mkt folk som förra veckan.

Nu ska jag sätta mig med skissblocket ett tag. Nu är det förresten riktigt ruskigt höstväder ute, ganska mysigt ändå, men jag är glad att jag är inomhus

Kram!

Tack
Du är mitt allt
Och du finns där för alltid
Tack
För att du älskar mig

Jag älskar dig



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0