The beginning of something new

2009-10-12@18:31:20

Jag har sovit så fruktansvärt dåligt i natt, ett under att jag lyckats hålla ögonen öppna hela dagen och faktiskt lyckats lära mig något också! La mig tidigt för en gångs skull men hur jag än vände och vred på mig kunde jag knappt andas och då är det ju inte så lätt att sova... Mådde dock för bra för att vara hemma, typiskt mig också, fast jag är glad att jag inte missade något.

När jag kom hem gick jag ut en sväng med Jonna, blev en promenad på ca 40 min då det började regna, klarade mig undan det värsta ovädret tack och lov!

Första curlingträningen idag också!! :D Har sett fram emot det hur länge som helst så nu äntligen! Min balans lär jag nog öva lite på bara, men det kommer väl...



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0