Tu estas aqui, todo el tiempo

2009-10-23@17:19:52

Ska snart iväg på ungdomssamling i växthuset så har inte tid att skriva så mycket, tycks aldrig ha det nuförtiden. Det börjar iaf två timmar tidigare än vanligt och först väntar lite praktiskt arbete, därefter får vi se vad som händer.

Nu är vi även lediga en vecka, känns bra! Även fast jag inte direkt blir överarbetad av Bibelskolan så är det skönt att få sova ut och inte behöva vara överhypersocial och totalt fit for fight klockan åtta på morgonen... Nya tag om en vecka, lets go for it!

Nu måste jag kila annars missar jag bussen, ser att det börjat regna också, jippi!

Försvinn
Svarta djupa hål
Fullt av ångest och misstro
Försvinn
Ta känslorna med dig
Allting som trycker ner
Försvinn
Jag vill inte ha dig här


Postat av: Justina

Diggar dina dikter, de är jätte fina!



Du btw, det är youth i helgen, KOM och dra med dig ett gäng! Men det är ju bara min åsikt förstås, heh..:)



Kram!

2009-10-25 @ 21:04:49
URL: http://justineeiscalling.blogspot.com

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0