You are walking by my side

2009-10-22@18:46:12
Har tränar tre dagar i rad nu, har sjukt ont i nacke, axlar och rygg, trevligt värre... känner mig konstigt nog väldigt orörlig... Men det är ett tecken på att jag tränat så jag ska inte klaga. Spelade säsongens första match i tisdags i alla fall, vi lyckades vinna den men min insats är klart diskuterbar, finns så sjukt mycket jag måste träna på så det är inte sant, jobbigt när man märker allt på en gång...

Min förkylning är i princip helt borta, efter sisådär två veckor.

Har spenderat ett bra tag nu tillsammans med mitt teckningsblock och en penna, gjörde klart bilden jag började på igår och känner mig alldeles slut, på ett bra sätt.

Fick fantastisk och tänkvärd undervisning idag, som verkligen bör utföras i praktiken, bara att sätta igång! Det är sådant här jag önskar alla människor borde få ta del av dagligen.

Uppradat och bra, det låter ganska fint eller hur? strukturerat och ordnat...



Så allting borde vara bra då... eller?


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0