Efter din vilja...

2009-09-21@22:05:35

Har inte haft så mycket tid ledig idag, men jag älskar det. Full rulle liksom, då slipper man bli så fruktansvärt rastlös.

Efter Bibelskolan åt jag lunch sen gick jag och Maria till ett ställe på Söder (ledsen, minns inte namnet!) och såg en konstutställning. Helt underbar var den! Därefter for vi hem till mig och fotograferade... varandra! Väldigt roligt faktiskt! Bilder kommer, hann gå igenom alla idag men orkar inte lägga upp alla just nu.

har en sprängande huvudvärk och vill bara krypa ner i sängen och sova bort en dag eller två, men det går inte för sig. Ska väl spva snart iaf, man kan ju hoppas det går över med bara ett par timmars sömn.

Kan bjuda på en bild



Och underbart vackra Maria!! <3


Tack för idag vännen!

God natt på er!
Curlingmöte imorgon :)


Postat av: Maria

haha tack för idag gumman!

DU är underbart vacker! bland de vackraste jag sett.

2009-09-21 @ 23:50:02

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0