Faith, Hope and Love

2009-09-23@20:41:22
Underbar undervisning idag, verkligen givande! Efteråt blev det stan och Eriksjhälpen med jenny, köpte en tröja och nagellack på stan samt en blå sjal på Erikshjälpen. Vi tog en fika där också och träffade underbara människor! :)

Fick mitt lönebesked idag också och det blev en underbart positiv överraskning! Mycket mer än jag förväntat mig, helt underbart! Jag kommer klara året galant!!!! :)


Jag måste lära mig att gå vidare, men efter ett bakslag som jag trodde jag var kapabel till att undvika så är det svårare än man tror. Att det jag trodde var säkert bara var en illusion jag skapat och att sanningen kom fram när jag minst av allt anade och minst av allt ville det. Men det är bara att inse att det är mycket jobb kvar, men med lite hjälp så kommer det gå, jag har gett mig in på det och jag litar på att det är sant!




Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0