GO! Its all about you!

2009-09-08@18:47:12

Här kommer lite bilder från denna underbara konferens som kom att betyda mycket i mitt liv och jag överdriver inte! Vilket härligt gäng jag åkte med också :D


Julia i det som blev vårt rum för helgen

Alexandra

Jenny

Jag, med Jeanette och Alexandra i bakgrunden

Ibland älskar jag självutlösaren på vår lilla kamera... :)

Sen var det dags för möte, med prat, sång och lite tävlingar och annat kul!


Nattpromenad i Norrköping

Norrköping by night
Den här bilden får avsluta fredagen :)



Fika med några ur Ny Generation

I väntan på att mötet skulle börja...




Alexandras högläsning får avsluta dagen ;)


Max innan tågresan hem


Hmm, tre och en halv timme på tåg blir lite mycket ibland...
Underbar resa!! <3



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0