Sala

2009-09-26@18:15:26
Ett tag efter fyra idag kom vi hem från Sala, efter två underbara dagar. Ledsamt att behöva åka hem till reality dock... Hade gärna stannat kvar, härligt med omväxling och alla underbara människor!

Fredagen började med hamburgergrillning utanför kyrkan, sen blev det lite information om helgen och vid nio var det ett kvällsmöte med Jamie Kidd. Fantastisk historia! Verkligen gripande och med ett lyckligt slut, sådant vill vi se mer av!

Vi övernattade i Folkets Hus som låg en liten bit ifrån kyrkan och klockan ringde vid sju imorse, så lagom härligt efter typ tre timmars sömn... Jag och luftmadrasser går verkligen inte ihop, sover alltid lika dåligt, knöliga och små, usch alltså...

dagen började med frukost och vid nio var vi på ett seminarium med jamie Kidd; Kan man vara kristen soldat? Verkligen bra! Andra seminariet vi var på startade lite efteråt och det var Anna-Sara som höll i det, om vänskapsevangelisation. Otroligt bra det också! Jag vill verkligen att ni ska veta, jag måste bara försöka inse att jag faktiskt kan klara av det... Efter det seminariet var det lunch och sen begav vi oss hemåt.


Ikväll blir det biljard med vännerna, ska bli så otroligt kul att träffa alla er som flyttat! det var alldeles för länge sen! Efter det får vi se vad som händer, har planerat en sväng till bussen iaf :)

Kram


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0