You show me the way

2009-09-20@18:02:06
Gårdagen blev underbar. Jag, Sara, Maria, Lisa, Erika och Victoria samlades hemma hos Emmy, sedan åkte vi och käkade pizza och blev underhållna av tre typ trettonåringar som tyckte det var jättekul att flörta med oss, haha! De sprang runt utanför pizzerian och hade sig, hjälp, hoppas man intevar likadan när man var tretton, haha!

Sedan blev det snacks och film. Vi såg "Män som hatar kvinnor" och åh vilken grym film! Helt otroligt bra. Väldigt detaljerad på sina ställen dock, vissa bitar kunde man hoppat över, fast iofs bidrog varje scen till handlingen på sitt speciella sätt så...

Jag och Maria tog även en sväng förbi Jesusbussen på väg hem


Satt två-tre timmar och försökte bli vän med skissblocket idag, därefter tog jag en springtur i spåret, så otroligt härligt!

Snart ska jag iväg på ett möte ang ungdomsverksamheten i kyrkan, åker om en halvtimme och jag har varken sminkat mig eller bytt om, haha!

Better get going
Puss


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0