De vapen vi strider med...

2010-04-28@18:01:43

Har jobbat nu två dagar och sitter nu här med ögonlock som inte vill hållla sig öppna. Jag som hade lite planer för kvällen, antingen så struntar jag i att jag kommer somna och kör på mitt race eller så tar jag mitt förnuft till fånga och inser att jag inte är någon supermänniska som kan rusa på som en duracellkanin, utan fungerande ögon.
Jag undrar bara varför det andra alternativet lät så sjukt mycket tristare?


Ska även inflika att GO! helgen var helt fantastisk! Teamarna gör ett så otroligt grymt jobb och ungdomarna som kommer dit gör festen. Seminarier och predikningar varvades med sång, dans och lekar, fanns något för alla och jag tror och hoppas att alla fick något med sig hem!
Vill ni se bilder kan ni gå in på www.go.nygeneration.se, klicka på kamerasymbolen uppe i vänstra hörnet. Är ni riktigt duktiga kan ni nog se mig på ett hörn. Förhoppningsvis så är jag så väl gömd att ingen riktigt lägger märke till mig.


Har så mycket att skriva men inga ord att uttrycka mig med...
Nu ska jag äta middag.


De vapen vi strider med är inte svaga utan har makt inför Gud att bryta ner fästen. Ja, vi bryter ner tankebyggnader och allt högt som reser sig upp mot kunskapen om Gud.
2 Kor 10:4-5



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0