"Din personlighet är den största gåvan du har att ge till den här världen"

2010-04-21@18:05:11
Har haft två dagars fantastisk undervisning om den profetiska tjänsten. Fick även en förfrågan om att göra något jag aldrig i mitt liv trodde jag skulle göra. jag har inte tackat ja än dock, får se hur det blir, men mamma sa att om inte jag tackar ja kommer hon göra det i mitt ställe, känns det som om jag har något val? Men det känns ganska bra, det känns kul och det trodde jag aldrig... Om jag gör det kommer det vara ett av de största stegen jag tagit på min personliga vandring.


Den här veckan har jag praktiskt taget bott i kyrkan och mer kommer det bli. I måndags lyckades tio tjejer hålla till i samma kök och baka fem kladdkakor och flera satser chokladbollar. Hur det lyckades utan större kaos är fortfarande ett mirakel, men vi hoppas alla på att det smakar bra iaf. Imorgon blir det ännu mer bak samt matlagning till helgen och på fredag sätter GO! igång, peppa peppa!! Be there! Du kommer inte ångra dig.

Snart beger jag mig på möte och därefter blir det innebandy

Kram


Postat av: Emma

Nu blev jag apnyfiken, vad är det du ska kanske göra?

2010-04-22 @ 17:18:40
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0