Vissa dagar är bara bättre än andra

2010-04-17@17:32:29

Har lagat mat hela dagen. Sopplunch i Pk som vi hade ansvaret för, bjöd på frukost i form av smörgåsar, lunch i form av köttfärssoppa samt fika efter det. Riktigt roligt faktiskt och maten uppskattades, måste faktisk säga att den blev god :)
Igår var jag på ett underbart ungdomsmöte, ett gäng från Märsta bibelskola var här och höll i det. Tidigare på dagen var jag med Katrina och vi hade det väldigt trevligt. Storhandling till dagens sopplunch stod bland annat på schemat.

Och btw så predikade jag igår, för första gången i mitt liv. Blev positivt överraskad över all fin kritik jag fick efteråt, verkligen peppande! Och trots att mina nerver helst ville slita sig ur kroppen och fly någon annanstans så gick det över förväntan bra och det är helt sjukt att det kommer från mig. Roligt var det iaf!
Och torsdagskvällen spenderades på Frälsis med helsköna människor. Bildas ledarutbildning. Gick därifrån fylld med nya ideer och perspektiv, ser verkligen fram emot nästa gång!


Nu ska jag byta om och sen åka till Emmy, hon fyllde 20 igår så det blir mat och film hemma hos henne. Trevligt!


Postat av: Emma

Jaha, kul :) Hoppas du kommer in då.

Jag flyttar till Stockholm om jag kommer in.. i värsta fall kan det bli uppsala för jag sökte lite där också. Eller så blir jag kvar här om jag inte kommer in på ngt.. Men då måste jag nog hänga mig eller så ^^

2010-04-18 @ 14:58:28
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0