I need you to know...

2010-08-06@14:35:20

Så hade man ingen ledig dag längre, blev nyss uppringd och tillfrågad om jag vill jobba på söndag. Inte mitt vanliga distrikt dock så lite variation får jag. Får vänta på sömnen en vecka till. Får ju dessutom pengar och pengar behövs till nästa år.

Sitter och väntar på att Jenny ska komma hem, sen ska vi ut och powerwalka. Inte överdrivet fort, då kommer jag inte ha några ben kvar imorgon efter friskispasset igår.


I regnet ser ingen mina tårar
Mina ögon som fylls och svämmar över
Droppar ner på marken
Där mina fötter sedan går
I regnet ser ingen mina tårar

Känslan av
Att öppna upp det innersta
Släpper loss
Känslor som tryckts undan
Ingen ser
Det jag inte vill visa



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0