Tu eres mi vida

2010-08-29@22:12:14


Her heart beats
Every breath she takes
Carries her further
Makes her live

Her blood is running
Through her veins
Keeping her alive
Gives her strength

Her mind is struggling
To keep this a reality
She thinks about
Just letting go

But something makes her stay




Jobbade på ett nytt distrikt inatt, det jag trodde var så kompliverat och visst, jag höll på att irra bort mig där ett tag, men lyckades på något mirakulöst sätt hitta rätt och fick, tack och lov, inte en hel hög med tidningar över som kunde indikera på missade områden. Puh. Så, nu var det sagt.

Imorgon börjar jag plugga, första lektionen över internet. Får se hur det blir, men lyckades få igång allt ikväll, headset, mikrofon och webcam, så nu är det väl upp till mig om jag vill gömma mig bland resten av mössen i väggen eller om jag vill lära mig språket. Lätt val, svårare handling..
Quiero hablar español, pero tengo que practicar, mucho!!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0