Mirror mirror

2010-08-30@16:50:54
Tuve mi primera clase española hoy! Tuve problemas con la tecnologia pero espero que funciona mañana. No puedo aprender mucho cuando no puedo hablar con alguien.


Okej... Kanske ska lära mig lite mer innan jag försöker mig på något sånt där. Men kanske, en dag... Första lektionen var lite smått förvirrande då ingen riktigt visste vad vi skulle göra, eller förstod hur allt fungerade. Min mikrofon trilskades och jag kunde inte prata alls, så jag fick lyssna och skriva på chatten när jag ville få något sagt. Men det kändes bra ändå, ser fram emot imorgon :-)
Hämtade även ut kursboken till andra kursen som startas på lördag, ska hinna läsa igenom ett par kapitel tills dess



NG-träff ikväll

Postat av: Emma

Här har jag hittat en låt för dig :D

http://www.youtube.com/watch?v=ChwnyFeTf7Q&feature=player_embedded

Skulle tro att du känner igen den lite.. heh

2010-08-31 @ 09:58:22
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0