When I am lost you have not lost me

2010-08-16@21:51:17
Fotograferade en otroligt fin vän i Boulognerskogen idag, vi var där i ungefär två timmar och fick en massa bilder som jag håller på att gå igenom nu. dessvärre är mitt Photoshop helpuckat, något har hänt och jag vet inte vad. Men jag kan inte använda något verktyg där man behöver använda musen, för den är formad som en hand. Och ja, jag har provat trycka bort den, men det funkar inte... så någon, om något vet hur man gör, skulle jag vara dig evigt tacksam! Detta gör att jag får lägga mitt påbörjade bildarbete åt sidan tills imorgon, typiskt, jag som var riktigt i gasen nu...

Har tittat på "Djävulen bär Prada" med mamma och Johan nu ikväll också.
Okej, jag måste ge ps en chans till, är för inne i arbetet för att helt ge upp.


You are my prison
With unbreakable walls
No room for breathing
Nowhere to hide

If I turn away from you
You still whisper in my ear
Words of desperation
Punching my heart so bad


Postat av: Viktorzainab

I kinda like it. Thanks!

2012-01-10 @ 13:13:35
URL: http://viktorzainab.blog16.com
Postat av: Viktorzainab

I kinda like it. Thanks!

2012-01-10 @ 13:13:48
URL: http://viktorzainab.blog16.com

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0