Where You go I go

2010-08-04@13:31:29
Jag har träningsvärk, i rumpan/baksida lår. Troligen efter en kombination av Friskis i måndags, jobb och mina två powerwalks igår, min rörelsefrihet har dämpats lite. Kanske ska ta en dag ledigt?

Om ett tag ska jag åka till Erikshjälpen och därefter hämta Jenny där hon jobbar för att sedan åka ut till Valbo för lite shopping!

Mitt projekt som jag påbörjade för ett tag sen, som jag faktiskt varit lite orolig över, är numera avslutat. Känns ganska bra måste jag säga. Satt ett par timmar igår, innan Morden i Midsomer, hehe. 

Måste börja göra mig i ordning om jag ska hinna.
Kram

Postat av: Hanna

Tja

jag var också till erikshjälpen idag. Hitta en väska. Som på minde mycket om din slags stil på väskor.

Det var ju as mycket folk där idag. FLera av dom andra som var med fick lite små panik och gick ut,



Du försänar en vilo dag nu.

Kramar

2010-08-04 @ 18:29:17
URL: http://www.hannasvanfelt.blogaholic.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0