You never give up on me

2010-08-20@21:44:13

Igårkväll samlades vi ett gäng tjejer i kyrkan för filmkväll, vi såg Wild Child först, lite senare, när bara vi som skulle övernatta var kvar tittade vi på Facing the Giants. En av världens absolut bästa filmer, helt underbar! Det är helt omöjligt att hålla tårarna tillbaka, vi låg och snyftade ikapp med tårar rinnande ner för kinderna. Känsla.
Imorse vid frukosten var det A Walk to Remember som gällde. Tack tjejer för en underbar kväll/natt!

Inatt väntar jobb, ska lära mig ett nytt distrikt som jag ska gå nästa söndag. Lite variation, det tycker vi om! Kommer somna ganska snart känner ja, blev inte så mycket sömn inatt direkt...
Sedan på eftermiddagen kommer mina fina vänner hit på middag.


You never give up on me, You welcome me just as I am.
Jag behöver det
Så otroligt mycket
Jag vet inte i vilken ände jag ska börja..


The shadows are long and she fears if she cries that first tear, the tears will not stop raining down


Om jag springer bort från dig
Springer du efter
Tills du kommer ikapp
Då omfamnar du mig
Och säger att du älskar

Om jag springer mot dig
Möter du mig
Med öppna armar
Du omsluter mig på alla sidor
Och säger att du saknar

Du lämnar mig aldrig ensam
Även om jag lämnar dig
Du finns alltid nära
Alltid där
Och du älskar



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0