Not because of what I´ve done, but because of who You are

2010-12-08@22:51:36
Mitt tåg till Stockholm imorgon har ersatts med buss, vilken kan innebära att jag, om jag har otur, missar anslutningståget till Kristinehamn, vilket i sin tur innebär att jag isf måste krångla med att försöka skaffa en ny biljett och som i sin tur innebär att... Jag ska lägga av. Positivt tänkande var det va?

Allt är packat, pluggböcker också, att plugga på tåget är dock inte min starka sida, men ibland kanske man måste trotsa illamåendet och trycka in ännu lite grammatik i skallen för att klara av tentan. Borde ta och sova och försöka varva ner...

Men nu, efter två timmars innebandy, kan jag i alla fall andas igen.



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0