Would your arms be open or would you walk away?

2010-02-02@19:31:11
Jobbade natten till idag, ska jobba i natt igen. det gick ganska bra på skolan idag faktiskt men undrar hur det blir imorgon... Kämpar dock för att hålla ögonen öppna nu så jag somnar väl snart ändå, får lite sömn iaf.

Ska passa på att skicka ett grattis till min fina Sara som fyller 20 idag!


Jag funderar på att ge upp och böja mig för mitt sömnbehov, det kommer nog löna sig i längden, speciellt imorgon. Dessutom kan det vara en osjälvisk handling då alla människor runt omkring mig slipper dras med en trött och allmänt gnällig flicka. jag tror alla mår bäst av det.
Och nej, det är inte meningen att alla mina inlägg ska vara sömninspirerade, men just nu kretsar mina tankar kring sömn, sömn och åter sömn. Jag är mig själv om ett par dagar tror jag :)

Ord jag egentligen inte riktigt trott på kommer ut ur mig, ut på pappret, fingrarna far över tangenterna som om de vore förprogrammerade. Kanske är det för att jag måste ha någonting att skriva, eller kanske är det för att det i framtiden är det jag måste tro på, att orden jag skriver ska övertyga mig själv till slut?


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0