You have won the victory! Death could not hold You down, You are the risen king

2010-02-04@21:43:41

Var ledig idag, åkte ändå iväg mitt på dagen och var borta ett par timmar. Sen har jag catchat upp lite arbeten som jag behövde göra och fixat lite annat trevligt. Förberett lite inför morgondagen bland annat, något jag ser fram emot väldigt mycket. Anar dock att nervositeten snart kommer slå till för fulla muggar... Får hoppas man slipper en del av den iaf, haha. Före det väntar Bibelskola samt stan med Jenny.

har missat BÅDA curlingträningarna den här veckan! Börjar få lite abstinens... Lyckades stänga av klockan i sömnen (igen) i onsdags, vaknade av att Johan kom in till mig vid 20 över fyra och undrade om inte jag skulle iväg... Träningen började 25 min senare, no way att jag skulle hinna liksom. Idag har jag iaf tagit igen lite förlorade sömntimmar och är piggare än på länge :-)



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0