You have won the victory

2010-02-09@14:51:29
Bloggtorka gånger tusen, kan dock bero på att jag inte tycks göra något på dagarna, eller så är det helt enkelt så att jag gör för mycket och inte kan komma på något vettigt att skriva om allt som händer. Men jag tvivlar..



Och när man tror att allt är över visar det sig att den tron bara är en illusion skapat av tanken på att allt skulle bli mycket bättre utan krångel. I verkligheten ser allt inte lika ljust ut, men illusionen var fin, för stunden. Kanske kan det hjälpa lite också.



Spelade match i tisdags, som vi lyckades vinna pga en stor portion tur, inte min förtjänst kan jag meddela...
Är ledig idag, ska snart baka bröd hade jag tänkt, ikväll ska vi till mormor och morfar och skotta snö från deras tak


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0