Mirror I am seeing a new reflection, I'm looking into the eyes of He who made me

2010-01-11@15:20:07
Bibelskolestart idag, bra dag, men jag har varit sjutk trött. Skulle tro att det beror på gårdagens jobb.

På tal om jobb... jag blir så trött på personer som inte har vett att visa respekt för oss som faktiskt jobbar! När jag kommer till busshållplatsen för att hämta andra hälften tidningar ser jag att någon/några roat sig med att sprida ut alla tidningar över gatan i en enda röra, bara att bita ihop och plocka upp/sortera allt igen... i 20 minusgrader, tack för det!

Ska göra en macka till efter träningen samt byta om, om jag vågar vill säga, det är svinkallt på rummet, sitter och skakar. Håller på att bli "varmare" ute iaf, det går åt rätt håll, jag vill ha sommar... Åtminstone vår!

Curlingen startar idag också, ska bli otroligt kul att få gå på is igen, abstinensvarning på mig här, pinsamt pinsamt...



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0