Show me how to love like You have loved me

2010-01-02@18:56:20
Det var så sjukt tungt att jobba imorse, fick släpa cykeln genom decimeterdjup nysnö och inte nog med det, det var halv snöstorm och det snöade horisontellt när det var som allra värst. Sen att jag vr så trött att jag gick hela rundn som i en dimma ska vi inte tala om, jag däkade vid halv tio-tiden i går kväll och fick alltså sova fem och en halv timme ungefär, ändå så var jag så snurrig när klockan ringde att jag trodde klockan var tolv och att jag gått klart rundan för länge sen, lite deprimerande...

Går fortfarande runt i pyjamas och har varit lite halvt frånvarande hela dagen. Har dessutom lyckats få virus på datorn så den kanske måste installeras om, så jag skriver på laptopen för tillfället och jag kommer som vanligt inte överens med tangentbordet, knappar fel stup i kvarten. Börjar lära mig dock och det är ju alltid ett framsteg...

Ikväll blir det slötittande på TV och sen inte så mycket mer, måste försöka hålla mig vaken ett tag iaf så jag inte vänder på dygnet för mycket åt tt eller annat håll. Jag har förresten lite bilder från UNITE som jag funderar på att visa för er, deprimerande nog så glömde jag kameran, kom på det först när vi kommit iväg... Som tur var så var det andra som hade kamera med sig så det blev lite bilder iaf!

Nu blev det mycket text här...


Hosanna- Hillsong, check it out!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0