UNITE10 Västerås

2010-01-01@19:56:44
Jag saknar ord, det var helt enkelt helgrymt!

Fantastiska möten varje dag, seminarier, workshops, underbara människor och en massa skoj är en passande sammanfattning. Skulle jag ta upp allt så skulle jag fylla hur många sidor som helst, så jag tror jag avstår.
Men jag fick så mycket med mig, mer än jag någonsin fått och det värdesätter jag otroligt högt. Min önskan är nu att jag ska få bära det med mig utanför bubblan som skapades, att det ska bli till användning och till nytta. Jag ska kämpa för det. Alla har sin Goliat att möta, men vi har kraften som krävs för att vinna!

Nyårskvällen firades med spex, dans och party! Nedräkningen ledde till jubelrop och andra galna påfund och fyrverkerier smälldes av utanför kyrkan.
Efter all dans blev det dags för Unplugged Worship och det var underbart! Ett helt fantastiskt sätt att börja det nya året på, en perfekt start.


Dagen började med morgonmöte och därefter begav vi oss hemåt. Det har inte blivit mycket sömn de här dagarna, berodde en hel del på att jag och luftmadrasser inte går ihop, men också på att sovsalen (gympasalen) vi sov i var svinkall. Men det var det värt.

Har tagit ett varmt bad och sitter här och försöker förgäves hålla ögonen öppna. Måste packa upp väskan och så ska jag lyssna på lite ny musik, men sen ska jag nog sova. Jag ska tyvärr upp och jobba i natt...

Gott nytt år på er igen!
Och ni, jag saknade er på nyår, önskade ni vore där med mig
Massa kramar <3

Postat av: Mange

Gott Nytt År!!!

2010-01-02 @ 02:44:24

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0