Vi går dit Du har kallat oss att gå, vänder inte om, Du gett oss makten i Ditt namn!

2010-01-03@17:37:47
Sitter och tittar på curlingkanalen.se, JSM spelas just nu!

Var till Pk i förmiddags, otroligt bra möte med bra budskap! Sen har jag och Jenny varit ute och fotat lite i snön, blev inte super, min kamera börjar ge sig, deprimerande...Kan inte heller redigera bilder för tillfället, min dator är fotfarande obrukbar och det finns nog inte photoshop på den här. Fast iofs , även om det skulle finnas hade jag inte orkat, jag och datorn har egna viljor som drar åt olika håll, tyvärr vinner datorn för det mesta. Till exempel de gånger jag på ngt oförklarligt sätt lyckas markera stora stycken text, under tiden jag skriver, vilket resulterar i att mycket arbete går förlorat... Jag fattar inte vad jag gör, är jag blåst eller

Jaja, ska återgå till curlingmatchen


Gammal bild, men kände att inlägget blev så trist med bara text...och eftersom jag inte har tillgång till mina bilder får jag göra det bästa av situationen :)

Postat av: Mange

Nej du är inte blåst, datorerna försöker ta över jorden genom att irritera oss människor så mycket som möjligt. Så var lugn, det där är helt normalt :)

2010-01-07 @ 12:33:57

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0