Would it set me free if I dared to let you see the truth behind the person that you imagine me to be?

2010-01-28@17:09:13

Ledig idag, men var ändå till kyrkan en sväng för vi skulle gå igenom vår redovisning tills imorgon. Nu har vi gjort det så nu är det bara öva, öva, öva som gäller

Var på en sjukt rolig innebandyträning igår! På hemvägen körde jag dock fast i snön två gånger, haha... Tre dm snö på vägarna är inge kul alls kan jag tala om för er... Förstår varför de gick ut med varningar om att ha med sig snöskovel och varma kläder... Som tur var så var vi inte ute i ödemarken.

Jag ska jobba imorgon... De hinner förhoppningsvis skotta och jag hoppas det inte börjar snöa ännu mer, det skulle vara typiskt. Får hoppas jag inte somnar under redovisningen :-)



Snart ska vi öva drama här hemma + baka kladdkaka

Lägger upp en bild från bildsekvensen vi tog häromdagen, dramat handlar om samma sak.




Morning breaks another day
Finds me crying in the rain
All alone with my demons I am

Who is this man that comes my way?
The dark ones shriek
They scream His name
Is this the One they say will set the captives free?
Jesus, rescue me

As the God man passes by
He looks straight through my eyes
The darkness cannot hide

Do you want to be free?
Lift your chains
I hold the key
All power Heav'n and earth belong to me

You are free
You are free
You are free

~Casting crowns~



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0