I can only imagine

2010-07-25@21:23:27
Värsta jobbtillfället någonsin imorse... Det spöregnade konstant från det att jag klev utanför dörren vid tretiden till dess att jag klev innanför dörren vid åtta. Går två distrikt på söndagarna också, lite typiskt och mesta delev av tiden spenderades utomhus, förutom sista timmen där jag springer i höghus. Enda fördelen var dock att det inte var någon ute som såg mig spinga omkring som ett skogstroll i militärfärgad poncho som är ett antal storlekar för stor... Jag hade stegräknaren på imorse också, gick lite mer än 1.2 mil, så något positivt får jag ut av det iaf. Bara av mitt vanliga distrikt får jag ut ca 6 km, vilket är ganska bra det också!

Nu ska jag sätta mig och forstätta på mitt nya projekt, vad det är får ni kanske veta, beroende på hur det går.



Vid Kongsvinger fästning i Norge



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0