Ska jag känna, då ska det finnas tid att känna fritt

2010-07-03@19:27:38

Har varit på Ockelbo marknad idag med mamma, Jenny och Johan. Köpte två underbart vackra sjalar, kommer användas flitigt när det blir lite kallare ute. Bilderna gör dem inte alls rättvisa.
När vi höll på att dö i värmen for vi och badade. Galet kallt i vattnet men ganska svalkande ändå.

Ikväll är det sommaravslutning för Jesusbussen i kyrkan och inatt ska jag jobba. Har dock två veckor ledigt innan jobbet sätter igång på allvar, ganska skönt måste jag säga.



Har sminkat mig och ska bara byta om sen är jag klar att åka, det börjar kl åtta.




Två gånger, ett år. Inte lika slagkraftigt nu, kanske för att det aldrig riktigt hade startat, men man kan ju ändå undra vad som är fel...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0