Du är där när ingen ser mig

2010-06-06@14:19:50
I fredags var det avslutning på Unplugged, vi spenderade en stor del av kvällen i Boulognern med grillning, kubb och beachvolleyboll. Därefter, när kylan och myggen blev för mycket, begav vi oss till kyrkan där kvällen fortsatte. Tack för att ni finns, några ärliga ord från mitt hjärta!
Igår var jag på en fantastisk vacker vigsel i Oslättsfors. En vän till mig som jag umgicks mycket med för ett par år sen gifte sig!

6 juni idag- Sveriges nationaldag. Kom precis hem från Forsgården där vi varit med kyrkan för nationaldagsfirande, möte och officiell avslutning för oss Bibelskoleelever. Solen var framme och det var riktigt mysigt. Picknick på en filt och sedan diverse tävlingar. Girlpower på dragkamp!
Nu kommer snart regnet vilket betyder en eftermiddag inomhus, kan behövas det också ibland. Och förresten så lyckades jag bränna mig på min ena axel, bara på en sida, ser helt sjukt ut. Men vid det här laget borde jag faktiskt ha lärt mig hur jag fungerar...


Gråter jag
Vet du hur det känns
När min kropp skakar av ångest
Har du känt det först
Skriker jag
Vet du hur det är när ingen hör
När jag har svårt att andas
Har du redan gett ditt liv



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0