No room for breathing, nowhere to hide

2010-06-08@18:04:50
Har haft min sista dag på Bibelskolan idag, imorgon kommer vår avslutningsfest vara och vi har några roliga inslag, ser jag fram emot! Bakade till det idag när jag kom hem, sedan gav jag mig ut på en kort springtur. Ikväll är det avslutning på ledarutbildningen, cyklar härifrån om ungefär tio minuter.
Och förresten, fick det bekräftat dag att jag har jobb i sommar, lite mer än en månad iaf! Känns bra, men innan dess ska jag njuta av sommarens ledighet genom en Rysslandresa och en resa med familjen.

Nu måste jag byta om, känner inte riktigt för att cykla mig svettig dit, inte så mysigt kanske.
Kram

Postat av: Asgeiroda

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2012-01-16 @ 12:59:02
URL: http://asgeiroda.blognd.com

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0