Ryssland

2010-06-17@18:16:21


Varför jag lägger upp en bild på det minst angenäma på resan är fortfarande ett mysterium. Kanske är det för att jag ändå tycker det är vackert på något sätt, skrämmande vackert...


Ikväll ska vi iväg på bön i kyrkan kl 19, sedan kommer jag, Jenny och några till sova i kyrkan då vårt tåg går 03.40 från stationen imorgon... Sedan går flyget till Helsingfors någon gång på morgonen och på eftermiddagen imorgon går tåget mot St Petersburg.
Packningen står klar i hallen och jag ska bara byta om, ändå känns det som om något fattas. Mina vanliga resetankar anar jag, kommer nog aldrig komma ifrån dem. Jaja, det lär väl märkas.

Ser fram emot tio härliga dagar! Vi är tillbaka den 27:e

Kramar!

Postat av: Eldaralisha

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-11 @ 13:27:57
URL: http://eldaralisha.blog13.com

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0