I dont deserve You, but I need You to love me

2010-03-07@13:18:00
Har haft sportlov i en vecka nu, imorgon sätter Bibelskolan igång igen.

Spenderade tre dagar i Hassela, med skidåkning två dagar. Fint väder och fina pister ledde till trevlig åkning. Lyckades med ett par vurpor, men det värsta som hände var en värkande nacke och rygg så jags ka nog vara glad, haha. Jag lovar, vissa av våra fall skulle ni sett, ganska kul faktiskt.
Mycket av det som hände innanför de fyra väggarna där vi bodde är dock något som ska stanna inom vår grupp. Nu lät det mer fel än jag avsåg men jag vet vad jag menar och det är väl egentligen det som har någon betydelse i det här fallet. Tack för en otrolig resa!


Jobbade förresten imorse, höll på att förfrysa näsan, det har nog aldrig hänt på en runda förut, ändå var det "bara" -14...

BarlowGirl spelas ur högtalarna, snart kommer Emmy hit för fotografering och annat trevligt och senare blir det innebandy.


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0