I need more and more of You

2010-03-23@17:59:22

Kyrkohistoria... det kan låta trist men med rätt lärare så blir det kanon! Sög åt mig information som en svamp och lärde mig mer om Romarriket än jag någonsin gjort på en historielektion, och sådana har jag varit på ganska många faktiskt... Om jag ska vara ärlig trodde jag att det skulle bli sjukt segt men första dagen har iaf gått bra, vi har fyra dagar kvar, med samma lärare!

Tränade curling för sista gången igår, för den här säsongen alltså. Lite trist att den är så kort som den är, men den här säsongen har blivit lite upp och ner över huvud taget, troligen löser det sig till nästa, man kan ju hoppas iaf. Tydligen hade i fått pris för vår division tre vinst, i onsdags då jag inte var på träningen, så jag fick den igår. Låter lite bättre med vinst i division tre än vinst i division sju som det stod på den senaste... Man känner sig lite bättre.

Nu sitter jag i mjukiskläder, lyssnar på Planetshakers och bloggar. Känner mig inte alls redo för att gå någonstans men om 20 min ska jag sitta i bilen på väg mot ledarutbildningen. Måste eock förbi ICA först och köpa Dextrosol tills imorgon, ska jobba inatt och trots att undervisningen är bra så är det lite smått tröttande att vara vaken från tre och samtidigt få in information så man förstår


Upptäckte häromdagen att mitt hår har blivit väldigt ljust, kanske var på tiden dock, hade aldrig i riktig färg, bara toning, men det satt som bergen. På bilden har jag dock en grym utväxt, inte så piffigt kanske, men jag lovar, den är lite mindre diskret i vanliga fall. Hoppas jag...



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0