From the inside out

2010-05-16@12:07:35
Snart är det sommar och jag älskar det. det var nästan ljust ute när jag började min runda imorse, något jag saknat väldigt mycket. Saker har en förmåga att bli väldigt scary i mörker men nästintill skrattretande i ljuset, jag som spelar mig själv ett spratt kanske?

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen och funderar på att äta lunch, åt frukost imorse vid halv sex när jag kom hem. Har även över 700 bilder som ligger och väntar på att jag ska gå igenom dem, något jag ser fram emot men det kommer nog ta ett tag.



I’m wishing for another life
Trying to get away from here
Keeping out the love from You
And the darkness starts to fill me
Like a shadow in the sun

A shadow in the sun
Will soon be my whole life
Taking all of who I am
A shadow in the sun

When You look into my eyes
There is no light
Only deep darkness
Trying to take me over
Like a shadow in the sun

A shadow in the sun
Will soon be my whole life
Taking all of who I am
A shadow in the sun

When You called me to You
Your light overcame the dark
And You gave me another life

Your love surrounds me
And the mighty power of Your name
Tells me not to be afraid
And there will be no more
Shadow in the sun




Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0