Gråter jag, vet Du hur det känns

2010-05-06@10:33:16

Vaknade för ungefär 20 minuter sen, är ledig idag. Vilket är ganska skönt eftersom det blev lite senare än jag planerat igår, somnade lite innan två tror jag. Ska äta frukost när jag skrivit klart det här och sen tänkte jag ge mig ut och springa. Hoppas det inte börjar regna bara...
Var till Erikshjälpen igår och min bokhylla utökades med fyra böcker. Inte för att jag har någon bokhylla, men det lät bra. Det är något jag bör införskaffa, hyllan jag för tillfället har som provisorisk bokhylla är ganska full, av böcker och av annat, så all det som inte får plats ligger lite här och var, inte bra..

Känner att jag vimsade iväg lite där, dags att lägga av kanske.
Ha en fin dag allihop
Kram


Postat av: Olivia (som inte har någon blogg.. än)

Fin blogg Jessica, du skriver värsta bra! Nu fick jag en till blogg att följa. Take care, Kram. :)

2010-05-08 @ 13:03:11

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0