It's a slow fade when you give yourself away

2010-05-04@17:55:49
Jag överlevde predikan i söndags och uppenbarligen gjorde jag inte bort mig totalt så jag ska nog vara nöjd!

Hade sovmorgon igår, ganska skönt men dagen blev uppochnervänd. På kvällen var det ng-träff, det bjöds på fika, prat och film., Life of Brian En film som jag dock inte skulle uppmuntra er att se, inte riktigt min smak. Medan de andra satt och garvade ihjäl sig satt jag mest och funderade över vilken planet jag kom från som inte uppskattade dessa, tydligen, helt underbara skämt. I still dont get it...

Ikväll är det ledarutbildning som gäller. Åker om ca tio minuter, har en känsla av att jag behöver gå nu om jag ska hinna.
Kram



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0