Whats you brand?

2010-05-19@12:36:52
Kom precis ut ur duschen, har varit ute och sprungit en runda i spåret. Ska äta lunch och om ett tag ska jag hem till Emmy. Ikväll väntar möte och innebandy.

Var på mitt andra Waynes-besök på två dagar igår, jag lovar, det ska inte bli en vana. Allting har bara en tendens att ske samtidigt, på samma plats. I måndags träffades hela NG-gänget där och igår var jag där och åt glass med Liselotte innan ledarutbildningen.



Whats your brand? På ledarutbildningen har denna fras upprepats otaliga gånger, men den är viktig, den är betydelsefull. Vad ger du för första intryck, vad ser folk i dig när de träffar dig första gången? Vad vill du att människor ska se i dig, vad vill du att de ska ha för första intryck? Kom att tänka på det igår kväll när jag kom hem från ledarutbildningen, frasen togs inte upp igår men den kom fram ändå. När jag väl tänker efter så kanske det inte leder till det bästa av tankar. Men jag kan inte ändra på alla andra, jag måste ändra på mig själv.

Postat av: Moja

NICE SITE WELL DONE

2011-01-19 @ 11:01:53
URL: http://moja.blog16.com

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0