Att våga drömma...

2010-05-12@17:05:37

Nu har min tredagarsvecka avslutats och jag är ledig i två och en halv vecka. Ser fram emot att få sova imorgon.
Sen kan det vara ganska bra med lediga dagar också, då finns det inga ursäkter för att inte ge sig ut i motionsspåret. Sprang fyra gånger förra veckan, just nu ligger jag i lä, hehe. Skärpning där också. Ikväll står dock innebandy på schemat så jag är förlåten, tror jag.

Tre fotograferingar väntar den här veckan också, det ser jag fram emot!


Du kommer aldrig ångra det du gjort, det du kommer ångra är det du inte gjort.




Jag letade efter något
Som kunde hjälpa mig på vägen
Som kunde leda mig rätt

Och du fanns där

Jag famlade i mörkret efter trygghet
Efter något att hålla fast vid
Efter något som kunde ge mod

Och du fanns där

Jag grät i min förtvivlan
För att öppna dörrar
För att finna tröst

Och du fanns där

Du fanns där för mig
När jag behövde det som mest
Du blev min räddning

Och du finns här nu
När jag ropar på dig
Nu lever jag för dig

Du fanns där
Därför finns jag





Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0