Digno es el Señor

2010-11-23@21:38:20
Lektioner hela dagen idag, gick inte kalas. Mitt headset fick för sig att lägga ner och häften av gruppdiskussionen gick mig förbi. Har i alla fall fått grepp om ännu lite grammatik, alltid ett framsteg!

Åkte sen ner på stan och mötte pappa på Tricom, skulle titta på en laptop vi sett. Jag behöver en om jag ska flytta, vilket jag ju kommer göra snart, och då är det bra att börja i tid. Det blev ett köp till slut, ska starta upp den och börja installera den imorgon. Sen när jag skulle betala började killen i kassan snacka en massa om tillbehör och sladdar och usb-portar hit och dit och där stod jag som ett fån, säkert med ett stort frågetecken i pannan och lät pappa sköta snacket. Vuxenpoäng till mig? Nåja, en dag lär jag mig nog också och jag kom hem med en dator och en extern hårddisk :-)

Fick skjuts till kyrkan för julfestplanering och sen ledarutbildning. Vi pratade om saker som jag faktiskt förstod mig på, då kände jag mig inte lika dum.


Nu ska jag se Top Model



Postat av: Emma

Åh vad roligt, jag ska också köpa dator snart för Expert förlorade kampen om den förra :D

Vad blev det för sort?

Flytta? ska du ha den med till landet långt borta?

2010-11-24 @ 15:49:25
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0