Who am I?

2010-11-28@14:00:30
Vi filmade in intressanta julklipp ett par timmar igår, lite intervjuer, lite mysstämning och en massa flum. Ska bli intressant att se resultatet sen! På eftermiddagen/kvällen var vi hemma hos Olivia som fyllde år :)

Och inatt ska vi inte tala om... Jobbade dubbla distrikt, i två dm snö och halv snöstorm. Jag trodde också att om jag startar med det som inte är mitt vanliga distrikt så hinner de nog ploga vägarna = jag kan använda vagnen och slippa förstöra ryggen. Tji fick jag, tror du de var klara eller? Bara att bita ihop och släpa på, nu vill jag amputera axlarna, helst hela ryggen också förresten, och när vi ändå håller på kan vi ju ta med nacken... och huvudet...

Nej, nu måste jag lägga ner, ska fortsätta skriva min argumenterande uppsats om la pena capital, helst måste jag göra klart hemtentan också och läsa lite och göra grammatik och... jag ger upp
Kram


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0