Arms Wide Open

2010-10-13@16:18:08

Känner att jag åstadkommit ganska mycket idag, skönt att få saker och ting gjort. Har sökt kurser till nästa år, blev fyra stycken, jag hoppas jag kommer in på alla, skulle vara helt underbart! Korta kurser dock, inga monsterkurser :-) Fick lite panik igår dock, hade inte hållit så bra koll på ansökningsdatum och fick först igår veta att sista dagen var på fredag, då känner man sig smart...
Har även suttit i timtal med vår litterära blogg vi ska skriva på spanskan, en jämförelse mellan två noveller från två olika böcker av olika författare. Är i princip klar, känns skönt!

och nu är jag lite stressad igen, haha, har curlingträning om en halvtimme, måste cykla typ nu. Sen tränar jag innebandy efter det!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0