How He loves us

2010-10-24@11:44:00
Nu är första gången på flera dagar som jag faktiskt har suttit mig ner och tagit det lugnt. Vaknade nyss efter att ha jobbat inatt, frös som en gris och tre dubbla täcken efteråt hjälpte inte mycket...

Spanskatentan i Karlstad är nu över och det är bara att hoppas att man inte gjort bort sig fullständigt. Och tack till Emma som stod ut med mig hela tosdagseftermiddagen/kvällen :-) Riktigt kul att träffa alla webcam-vänner.



Igår kväll var jag på något av det mest fantastiska jag varit på på väldigt länge. Bönekväll på Farfars! Helt underbart!

Och ännu lite mer onödig fakta: vi skulle ha haft curlingträning idag men tydligen har isen smält!? Istället kan jag vila ett tag innan en fullspäckat eftermiddag!

Adios amigos


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0