I regnet ser ingen mina tårar

2010-10-16@21:55:09

I regnet ser ingen mina tårar
Som sakta rinner ner för min kind
Den salta smaken blandas
Med regnets iskalla droppar
I regnet ser ingen mina tårar

Friheten i
Att bara släppa taget
Vissheten om
Att ingen kan se
Gör allting
Lite lättare en stund

I regnet ser ingen mina tårar
Mina ögon som fylls och svämmar över
Droppar ner på marken
Där mina fötter sedan går
I regnet ser ingen mina tårar

Känslan av
Att öppna upp det innersta
Släpper loss
Känslor som tryckts undan
Ingen ser
Det jag inte vill visa

I regnet ser ingen mina tårar
Som sakta rinner ner för min kind
Blandar sig med regnet
Till något ingen ser
I regnet ser ingen mina tårar



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0