This is how I know what love is

2010-10-16@13:52:35
Hade en helt fantastisk kväll på Unplugged igår! Tack för att ni finns!
Maffia är väldigt roligt ibland :)

Idag har jag tittat på "Como agua para chocolate" som jag sen ska jämföra med boken med samma titel. Känner att jag inte riktigt hängde med helt, men det ska nog gå vägen. Skrev klart hela socialpsykologiarbetet igår, jag börjar ta ikapp, hoppas jag. Jag känner det alltid som om jag ligger efter trots att det kanske inte är så.

Nu ska jag och Jenny ta bussen till Bomhus för lite trevligt sällskap :)



Har den här bilden upphängd på väggen hemma. vet inte varför, men den känns speciell. Inte tekniskt bra, tagen med en vanlig Canon kompaktkamera, men det är ett av mina favoritställen...
Vet inte varför jag berättade det där heller, kanske behövde ordbajsa lite mer bara...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0